Blog o marketingu i reklamie

Baloniki reklamowe produktów dla dzieci

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Każda firma w jakiś sposób chce się wypromować na rynku, aby sprzedaż jej poszła w górę, a klienci przy tym często wracali to w miejsce. Nasi najmłodsi czyli dzieci najczęściej uwielbiają tego typu produkty, ponieważ trzymając taki balonik daje im bardzo dużo radości. Gdy otrzymają taki balonik w jakimś miejscu wspominają to miejsce bardzo dobrze i chcą do niego wracać, zwłaszcza gdy są to produkty typowo dla dziecka nie tylko zabawki ale także ubrania czy książki, które nie zawsze lubią kupować a jednak wracają dzięki temu balonikowi.Baloniki reklamowe typowo produktów dla dzieci są często śmieszne i pamiętliwe. Można na nich ukazać wiele ciekawych postaci, napisów czy labiryntów, ale zawsze także pojawia się tam nazwa sklepu czy adres. Dzięki temu klient powraca do nas kupując często większą ilość produktów, aż robi się z danego sklepu jego ulubiony sklep produktów dla dzieci.

Dzieci są bardzo pamiętliwe, często lepiej niż my. Baloniki reklamowe bardzo przykuwają uwagę dziecka, gdy on sam buja się w powietrzu. Baloniki reklamowe mogą być na sznureczku czy patyczku specjalnym przymocowanym aby dziecko miało jak utrzymać, podczas bujania się w powietrzu. Gadżety reklamowe tego typu są bezpieczne dla dziecka a do tego bardzo lekkie, gdyż sam wiatr może je utrzymać, jednak czasem zdarza się, że dziecku potrafi uciec.

Sklepy często na takich balonikach mają nazwę sklepu oraz jakiś fajny rysunek związany z sklepem, a czasem nawet kilka, aby kojarzyć sklep z danymi produktami na baloniku. Balony powinny być rozdawana przede wszystkim na otwarciach sklepów czy nawet od czasu do czasu na ulicy z okazji na przykład dnia dziecka. Dziecko wtedy się cieszy a zarazem pewnie z rodzicem przyjdzie do danego sklepu, bo coś spodoba mu się z tego balonika. Kolory baloników mogą być różne najlepiej właśnie kolorowe, coś dla dziewczynki  i coś dla chłopczyka, lub zmieszane razem, to wszystko zależy od firmy i ilości zamówionych sztuk. Warto inwestować w takie gadżety, aby firma ukazywała się w większym gronie ludzi.

Tagi: , , , ,