Blog o marketingu i reklamie

Kubki reklamowe jako upominek dla pracowników

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Nie zawsze gadżety reklamowe muszą być przeznaczone jedynie dla klientów firmy. Bardzo często tego rodzaju elementy wykorzystywane są również jako upominki dla kadry pracowników przedsiębiorstwa. Dzięki temu otrzymają oni coś związanego ze swoją firmą, a do tego praktycznego. Chodzi po prostu o to, by wybrane gadżety reklamowe były praktyczne, a więc muszą do czegoś zostać wykorzystane. Najlepiej jeszcze byłoby, gdyby takie gadżety reklamowe można było używać, będąc w pracy. Dzięki temu w gołe jednocześnie pracownicy, używając gadżetów reklamowych, będą dbali o wizerunek swojej firmy.Najpierw oczywiście należy ustalić, co konkretnie chce się ofiarować swoim pracownikom. Niezależnie od tego, czy firma prowadzi sprzedaż produktów, czy też oferuje usługi, warto wybrać właśnie kubki reklamowe. Chodzi po prostu o to, że pracownicy zarówno w placówkach handlowych, jak i placówkach usługowych będą mieli możliwość korzystania z tego rodzaju upominków od szefa. Wszak w czasie normalnego dnia pracy każdy pracownik przynajmniej raz wypije herbatę czy kawę. Warto zatem zadbać o to, by uczynił to w kubku firmowym.

Nie mniej jednak, by pracownicy mogli wykorzystywać swoje kubki reklamowe, to najpierw należy je jakoś do tego przygotować. Ponieważ tego rodzaju elementy mają być używane przez pracowników, to nie ma konieczności, by nadruk zawierał treści pochodzące z kampanii reklamowej. W takiej sytuacji w zupełności wystarczy, jeśli na nadruku będzie znajdowało się wyraźne logo przedsiębiorstwa lub też jego nazwa. Równie dobrym pomysłem jest umieszczenie tam adresu strony internetowej. Tym bardziej że taki adres najczęściej zawiera nazwę firmy.

Jednym słowem kubki reklamowe nadają się nie tylko jako skuteczne wsparcie kampanii reklamowej. Równie dobrze można takie produkty wykorzystać jako upominki dla pracowników. Nie mniej jednak w tym drugim przypadku produkty te po prostu zostaną nieco inaczej udekorowane. Nie ma potrzeby umieszczania na nich dużej ilości informacji promocyjnych. Dzięki temu całość może być delikatniejsza i bardziej przejrzysta.

Tagi: , ,